Sverigedemokraterna...

... GO FUCK YOURSELF!
Men jag vet, vi skickar tillbaka allting som inte är svenskt så får vi kvar några gamla torra potatisar, lite rovor och lök som vi kan gnaga på under vinterhalvåret. Och sprit då förstås. Det som håller en äkta viking över ytan.
Och så sitter det en jävla kärring och säger att hon inte förstår vad som sägs i Landskrona. Förlåt mig om jag låter skånefientlig men är det något som är värre än rasister så är det fan skånska rasister för är det nåt ställe man inte förstår vad dom säger på så är det verkligen Landskrona. Grötigare jävla skånska får man fan leta efter.
Arga unga män och arga pensionärer.
HAHAHA!
Det säger ju rätt mycket om "partiet".
Och så kan dom inte svara på vad som är svenskt?
Vad är svenskt då?
"Öhhh, det är viktigt att bevara det svenska!"
Men vad är det som är svenskt?
"Öhhh, midsommarafton är väldigt viktigt för mig...."
Men hallå?
Äh. Dränk er, vettja.

En sista fråga: Och varför envisas alla Sverigedemokrater med att ha Hitlerfrisyr? Förstår dom inte att det kan ge vissa associationer...

Kommentarer
Postat av: *Reklam*

http://rost.blogg.se

Postat av: Patrik

Potatisen kommer ju ursprungligen från Sydamerika och infördes av Anckarström (fick f ö inte ordentligt fotfäste i Sverige innan man kom på att man kunde bränna sprit på den), och spritdestillationstekniken uppfanns av araberna på 11-1200-talet, så SD får nog nöja sig med att suga på sillen...

2007-02-08 @ 13:30:16
Postat av: Linnea.

Patrik: Haha. Kan dom ha. (Förlåt SD för mina bristande Sverigekunskaper.)

2007-02-08 @ 13:43:02
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: astrid

Igår mid middagen blev jag så arg så jagvar tvungen att stänga av radion då de intervjuade folk som stötte sverigedemokraterna i bla Landskrona.. ibland undrar man om det finns ett folkslag som "gud glömde". i så fall skulle det fanimej inte vara några andra än sverigedemokraterna.

2007-02-13 @ 19:30:57
URL: http://astrid.blogsome.com
Postat av: Konstanze

jag läste en gång en seriestripp som var mkt bra. Två män. Den ena en liten nynazze, den andre en helt vanlig person. Nynazzen skriker: Jag vill att Sverige skall vara som det var innan alla invandrare kom hit.
jaså, svarar den helt normale mannen. Helt täckt av inlandsis menar du???

hahahahaha, däär fick han den lille nynazzen!

2007-03-03 @ 16:38:15
URL: http://kulturnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback