The Bedbug Experience Part 3172.

Mannen från Anticimex som sa att vi måste sova i sovrummet ringde igen.
 
Han: Har ni sovit i sovrummet än?
Jag (kände mig som en unge från högstadiet som hade skolkat): Eh, nää...
Jag (snabbt): Men vi tänkte göra det (läs:Henning hade tänkt göra det) men vi bangade.
Han: Haha, ni bangade? Nä, hörrudu. Det får ni allt göra. Annars vet vi inte om dom finns kvar.
Jag: Hehehe, ok, vi får väl ta tjuren vid hornen och sova där inne då.

Sanningen: Eh, not.
Jag sover inte där inne förrän alla småkryp är dödens döda!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kan ni inte bara kasta in katterna och låta DEM sova där..?

Postat av: Linnea.

nej, jag tror inte det. jag tror inte dom äter katter. sen tror jag inte katterna ligger stilla under täcket och värmer upp hela sängen så att krypen lockas fram. tyvärr. men tanken har slagit mig, måste jag erkänna. :)

2007-02-01 @ 17:29:33
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej fy faan. På sommarlandet har jag inte sovit på mitt rum på nästan två år för jag för nästan två år sedan trodda att jag hittade musbajs på golvet i mitt rum. Det var inte musbajs, men jag vågar ändå inte sova där... Så jag kan förstå ditt dilemma.. fast du måste ju ha det värre... ni hade ju ohyra på riktigt..

2007-02-01 @ 21:45:45
URL: http://astrid.blogsome.com
Postat av: Anonym

fegisar! Hihiihi!

2007-02-02 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback