Vi drar till fjällen- fest hela kvällen.

Packar för fullt. Börjar känna mig feberdegig av förkylningen, vill bli frisk!
Vill inte sitta 15 timmar på ett tåg.
Mitt största problem för övrigt just nu: Hur mycket vanliga kläder ska man ha med sig? Har redan överfullt med packning och då har jag inte ens börjat på vanliga kläder än. Ett par jeans. Några linnen, några tröjor. Hur många och hur tjocka långärmade tröjor? Ska man ha med sig nån klänning eller kjol till när vi ska gå ut och partaja? Är det överhuvudtaget möjligt att ha på sig kjol eller klänning när man ska ut och partaja eller fryser man ihjäl då? Hjälp. Jag vet inte hur man beter sig in the north.
Det blir antagligen inte så mycket bloggat om jag inte hittar en dator med internet i nån snödriva någonstans, men det tror jag inte.
Men när vi kommer hem blir det mycket fina bilder förhoppningsvis. Om jag inte brutit den oskyddade handleden. Då blir det nog mest gnäll.
Men, jag hoppas på gnistrande snö i solsken och att jag har en oväntad talang för snowboard så att jag blir proffs och sponsrad på direkten.
Till dess:
Faretheewell everyone.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Är väl försent att komma med tips nu....men.
Så mycket behöver man inte ha med sig. Underställ 2-3st så man kan byta. Mössa, bra handskar (Så det inte kommer in snö). Klänning lär nog bli jävligt kallt! =) Dator lär du hitta, fanns datorer på fiken och hotellen lite här och där med internet när jag var där. Ha det så trevligt och sätt hårt mot hårt i backen mot alla som tror dom är nåt. Hihi.

Postat av: Linnea.

2-3 underställ?! shit, jag har bara ett. mössa check. bra handskar check. nu är vi snart färdigpackade. det blev en kjol, ett par jeans, några linnen, några tröjor, två koftor. well, jag lär inte vara så snygg men jag inbillar mig att man inte behöver vara det i fjällen. nu kom maten. puss på er alla!

2007-02-16 @ 19:10:45
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback