30 januari 2007.

Jag läste i tidningen idag att det finns en svartklubb här på vår lilla gata.
Jag borde veta om det.
Om man ska spekulera, och det ska man ju, så är det enda stället jag kan misstänka den där lilla verksamheten mittemot som har öppet dygnet runt alltid och som inte går att hitta via hitta.se (som för övrigt är lösningen på allt, ja hitta.se då och inte den där skumma verksamheten).
Men det är ju mest medelålders män som knatar in och ut därifrån och vi har mest gissat på någonslags bettingverksamhet, där man slår vad om saker och sånt. Eller att det typ är "Irakiska föreningen" eller något liknande.
Det kanske är våran lägenhet dom menar. Grannarna kanske har anmält skumma ljud på helgnätterna. Men jag lovar, det är bara SingStar och vi är inte kriminella och säljer inte heller någon sprit och har ännu mindre någon bil nedanför med sprit i. Ja, nä, dom menar nog inte oss.

För övrigt ringde Anticimex. Dom sa att vi måste sova i sovrummet och i princip använda oss själva som bete, för annars kan dom inte veta om bedbugsen finns kvar. Fuck. Jag tvärvägrar. H får sova därinne själv. Fast då blir det ändå svårt att avgöra eftersom han inte får några bett av dom. Inte som märks i alla fall. Urgh.

Sanna åker till Afrika idag. Det ska bli sorgligt att säga hejdå och vi kommer nog att gråta båda två och det värsta av allt är nog att hon inte vet om hon ska stanna i Malmö när hon kommer hem om tre månader. Well, jag har varit en god vän och köpt gelatinfritt godis (Gott&Blandat) och en såndär ny Daimchokladkaka som alla älskar utom jag. Jag vet dock inte om man får ta med sig godis på flyget längre, så hon kanske måste äta upp allt godis på tåget över till Kastrup.

Nu är det kaffe och wienerbröddags som jag köpte även det, till oss.

Kommentarer
Postat av: Ikkan

Tips: Kolla in min blogg!

2007-01-30 @ 14:57:49
Postat av: sofia

åh, lilla sanna ska på æventyr! :) Vaddå inte bo kvar i malmø, vad fan e det før påhitt?! Tala henne till rætta jag beeer! PUSS!

2007-01-30 @ 15:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback