Aktiv.

Idag har jag skrivit tenta i tre och en halv jävla timme. Jag har aldrig haft så ont i handleden, nacken och svanken i hela mitt liv, och det har inte gått över än. Min förmåga att ordbajsa har möjligtvis tagit mig till ännu ett VG. Minst G. Aldrig i hela livet att jag får U på den.
Sen kom jag hem och panikstädade och diskade.
Sen kom Fanny och Tove som snart ska flytta hit.
Sen ringde jag Hyresgästföreningen som var ohjälpsamma som vanligt (jag undrar av vilken anledning man är medlem där).
Sen ringde jag runt efter jobb och till mitt gamla jobb och skrev sen ett helt otroligt bra personligt brev samt CV.
Sen gick jag ut på stan med Fanny och Tove.
Sen klippte Fanny mig.
Sen slängde jag in massa tvätt.
Senare ska det ätas och katterna ska hämtas tillbaka.
Imorgon har vi obligatorisk föreläsning 9-12 vilket gör att man inte kan gå ut och fira tenta/ välkomna Fanny till Skåne och jag undrar varför inte vi får paus innan nya kursen som alla andra?
Imorgon fyller även Sebastian 25 och vi ska fira det med att spela Wii eftersom han och Henning har 50-årsfest tillsammans på lördag!
Tjovadevalivatiholkenilördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback