Den 22 januari 2007.

Så har Hennings födelsedag firats i tre dagar och på den tredje och riktiga dagen kom så vintern och med den snön.
Det är inga dåliga födelsedagspresenter herrn har fått.
Eller vad sägs om en 19tums plattskärm till datorn?
Eller en weekend på hotell i Helsingborg med tillhörande lyxigheter tillsammans med sin älskade? (TACK syskonen Petersson/vonSteedingk!)
Eller en iPod Nano 8G av mig och resten av klanen Bergström?
Ovan nämnde iPod har varit inkopplad i ovan nämnde mans öron i princip hela dagen. (Som tur var har Fanny varit här och hållt mig sällskap då jag inte varit i skolan för jag hade inte råd att åka dit, Henning har varit hemma han också.) Det lustiga är att Henning har hittat en massa roliga funktioner på sin Nano, en del som jag inte har men även en del funktioner som jag har haft i ett helt år utan att veta om dom. Så kan det gå när man inte är så teknikintresserad.

Kvällen har spenderats med hämtmat från Indian Haweli (rekommenderas) och massvis av choklad (rekommenderas) framför teven och guldbaggegalan. Nästan pinsamt hempatriotiska har vi hejat på Farväl Falkenberg som inte fick en enda guldbagge bara för att en pinsam musikalfilms remake som fått skitkass kritik råkade kamma hem vartenda en.
Såhär skulle mitt guldbaggetal låta:
Tack alla ni som har trott på mig och peppat mig, Patrik Bergman, Christian Magdu, Gun Jönsson med flera!
Tack mamma och pappa för att ni alltid har uppmuntrat mig att göra vad jag vill!
Tack Henning för att du alltid står ut med mig och mitt eviga gnällande och för att du peppar mig när jag är nere! Jag älskar dig!
Tack även övrig familj och alla mina vänner- ni är bäst!

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Vad fin du är på bilden! Jag har börjat plugga estetik, aldrig varit med om något flummigare. Ska tydligen göra en skulptur...................................Kram!

2007-01-23 @ 15:15:12
Postat av: Frida

Hahaha, snyggt tal. Ska börja öva på mitt också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback