Fniss.

Eftersom jag inte har något intressant att säga och för att det mesta suger häströv nuförtiden så länkar jag hit istället.
Så kul.

För örvigt finns det projekt på gång.
Jag älskar hemliga projekt.
Jag har aldrig haft ett hemligt projekt förut.
Lidande främjar absolut konsten.

Divan säger:
Ack ve.
Rötjut och poetiken
av Aristoteles.
Blev det visst?

Ikväll Love My Way på fyran, lätt den bästa serien förutom Greys Anatomy. Och Antikrundan a.k.a. Crazy Old Couples Shopping Crazy Old Stuff Hej Vilt!
I like.

Get a grip.

Efter det här blogginlägget skulle man lätt kunna tro att jag varit och nosat på den gamla hederliga jazztobaken, men se ni, det har jag icke ty jag lämnar blod till bättre behövande och då får man ej bruka olaga substanser. Fast man kanske skulle börja. Livet kanske skulle bli en smula roligare då?

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEJ! Inte jazztobak. Jazztobak är skit. .y

2007-01-11 @ 21:24:58
Postat av: Linnea.

nej, jag ska inte börja knarka. jag lovar.

Postat av: Bibbi

Ja, nyåret var spontant. Men Malins och Christians besök (kom klockan tre på natten) var icke enligt planerna.

Julbål:
Apelsin/citron/Lime med kryddnejlikor. Skivor av apelsin. En kanelstång. Cider och konjak och vodka.
Detta utgör ingredienserna i vår varma julbål, som du såg på bilden. Den är både god och snygg, try it!

2007-01-11 @ 22:01:56
URL: http://bibbi.blogg.se
Postat av: Ikkan

Livet är bara så bra och roligt som man gör det, med eller utan jazztobak! :-) Puss

2007-01-12 @ 16:01:45
Postat av: Sofia

Juristjanne e ju helt fantastisk! Kan høra honom prata tycker jag...kan precis høra hur han låter! Fast vad vet ja.. jag e ju inte direkt værdig att høra honom tala...ett sådant modelejon..

2007-01-12 @ 21:18:01
Postat av: LuckyJ

jag gillar hemliga projekt!

2007-01-15 @ 21:08:08
URL: http://enbilderbokblirtill.kvasi.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback