Fredagsmys.

I sann Svenssonanda antisatt vi hemma hela fredagskvällen och myste. (Mös, jag vet, men jag vill inte. Hur mysigt låter det egentligen?) Istället för att bli fulla som vanligt.
Jag försökte mig på ett "familjefoto". Här är vi samlade. Hela familjen Bergström-Petersson-Katt:
fam

Sen kom jag på att jag har självutlösare på kameran och ville såklart försöka dokumentera mysigheten i soffan. "Såhär najs har vi det med ett glas rödvin framför Let´s Dance" liksom. Då kom den. Som ett brev på lådan. Det är nästan för bra för att vara sant. Och för gammalt. I min upphetsning över att sätta mig i ordning på 10 sekunder så kom den:
ont

Den stora knocken. Mitt huvud mot ditt. En rejäl bula. Två flugor i en smäll. Och tre om man räknar med att det dokumenterades. Too good to be true. "Såhär najs har vi det i soffan efter en perfekt knockout" liksom.

Kommentarer
Postat av: sofia

jas ser bara en massamassa kærlek! O jag blir GLAD! :) puss!

2007-01-28 @ 18:29:33
Postat av: Mamma

Bast ser helt underbar ut, lillkatten mer som alla andra familjen Katt!

2007-01-30 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback