Hur man inte pluggar. Del Trehundrasjuttielva.

Öhh, hur fortsätter jag härifrån?
Sätter mig och ritar.
Men, fan, jag skulle ju städa skrivbordet!
Går till skrivbordet, vänder när jag får se det.
Jag kan kolla internet.
Ingenting att kolla på. Det ringer. Tacksam över att jag inte höll i en penna när det ringde.
Jag hade tänkt göra pannkakor men det fanns ingen mjölk och äggen var för gamla.
Han köper.
Vad bra! Då kan du ju förhöra mig på saker medan jag gör pannkakor!
Går tillbaka till teckningen. Fortsätter rita.



(Äta pannkakor till middag är förresten en himla bra ursäkt att hälla i sig ganska mycket socker plus sylt som man inte får annars.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du ska sno listan. :)
Kommer inte alls ihåg.. Inte det minsta.. Vet att vi gjorde tidningar men att de försvann? O nånstans har jag stora pappersark som vi skrev till varandra på eller nått.. Men kommer inte ihåg alls. Vet att du o jag tog taxi en gång från Stefan o Tomas o att vi gick sista biten.. Ett minne i alla fall! :) Du får gärna berätta mer. Massa! .y

2007-01-17 @ 21:27:43
Postat av: astrid

heh. jag pluggar inte heller. ska nog göra som i gymnasiet och sätta mig brevid ngn ambitiös... mouhahahah!

Postat av: Konstanze

Tenta plugg fick mig som annars hatar att storstäda verkligen ATT storstäda. Tvätta skåpshyllor i köket INVÄNDIGT. Sortera i bokhyllan. och annat egentligen helt meningslöst städ.

2007-01-18 @ 20:01:16
URL: http://kulturnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback