Min dag igår, en helt vanlig fredag - en fotodokumentation.

Klicka på bilderna om ni vill se dom större.

Först blev det plugg på Orkanen. Då kan det se ut så här, ett organiserat kaos:


Men när man pluggar på Orkanen finns det massa andra roliga grejer att titta på förutom tråkiga anteckningar om Tjechov och Brecht, till exempel en liten båt som puttar en stor båt ut från hamnen:


Det var mycket fascinerande. Så fascinerande att ni ska få se en bild till på detta fantastiska fenomen, men nu måste ni vrida på huvudet för att se:


Denna helgen skulle vi bara vara hemma och ta det lugnt, till förmån för tentapluggande och annat. Men på kvällen bjöds det på vin hemma hos familjen Sjölander/Olsson:


Sen gick det som det alltid går i detta fantastiska sällskap och det är lika med att jag inte har pluggat så mycket som jag borde denna lördag.

Snipp snapp snut, så var den fredagen slut.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Orkanen? Där hänger ju jag!

Postat av: Anonym

Gå in på fluideffect.com Tryck på "portfolio" och "accept" (kommer upp i stora rutan) tryck sedan på before/after (under portfolio) o tryck på bilden i den vänstra raden- fjärde ovanifrån. Håll sedan inne "click to se before"knappen- Detta "ska" alla tjejer i hela världen leva upp till. Sjukt.

2007-01-13 @ 21:25:44
URL: http://savage.blogg.se
Postat av: Johannes

Haha! Bilderna på den lilla båten som puttade på den stora var helt klart det roligaste som hänt mig idag. Vilket tyvärr säger ganska mycket om min dag.

2007-01-15 @ 12:46:10
URL: http://svegard.blogg.se
Postat av: Sofia

vad fina ni var den fredagen! Åååhhh, lilla sara... pussis...

2007-01-15 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback