Några höjdare från en helg i januari.

*Några berusade människor samtalar, en lite mer berusad än de andra.
Person nr1: -Jag ska ta dig till ställen dit du inte vill!
Person nr2: -Ehe, jaha. Det låter ju... bra?
Person nr1: -Ja jag vet, jag är lite överbeskyddande, men det är bra- då är vi på samma nivå!
Person nr2: -Ehum?

*Spela aldrig SingStar med en ljudtekniker:
- Alltså, kan man inte sänka medhörningen?
- Du måste sjunga en kvint högre än dom.
- Meh, det ligger en millisekund efter.

*
Dagen efter, några hjärnceller fattigare. Tre brudar diskuterar. Slutledningsförmågan lite sämre. Humorn lite lägre.
-"Lika barn leka bäst."
-Ja: "Olika barn leka sämst!"
-Ja, eller motsats till "Äta bör man annars dör man!" Fast det finns ju redan: "Äta gör man ändå dör man."
- Eller: "Du måste äta, annars döööör du!"

Och att lägga en pilsnerkorv, vad är det? Den som kan, den vann.

En bra sak om dagen: Jag bor i Malmö. Malmö är bäst. Mina vänner här i Malmö är bäst. Malmö is the shit. Möllan is the shit. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

och dom vännerna som inte bor i malmö?

2007-01-21 @ 21:38:23
Postat av: astrid

möllan is the shit, indeed. to.m för de som inte bor i malmö...

Postat av: Sofia

Jag har en gris i byxan!

2007-01-22 @ 19:30:39
Postat av: Sofia

vem var ljudteknikern? Jonkan? Jonkan o singstar! Hehehe! Eller var det Tomas?

2007-01-22 @ 19:31:55
Postat av: Henning

sofia: japp, det var jonkan! hehe, ganska motsträvig att spela singstar med, hehe.

2007-01-22 @ 23:06:50
URL: http://going.webblogg.se
Postat av: Anonym

skrev jag, linnea.

2007-01-22 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback