Nähe.

Titta vad som hände med mina storslagna studieplaner.
Här sitter jag framför datorn och läser bloggar och har mig, istället för att för en timme sen anlända på stadsbiblioteket med väskor fulla av böcker och ett sinne fyllt med studiemotivation.
Är jag superbra på att planera verkar jag i alla fall inte vara hälften så bra på att fullfölja.
Nåväl, samvetet skall lättas med överstrykningspenna och fullklottrat kollegieblock så småningom. Biblioteksplanerna är övergivna för dagen, men imorgon räknar jag iskallt med att vara på Orkanen klockan nio när dörrarna slår upp.
En fast punkt i schemat som inte går att rucka på är i alla fall repet klockan 16.30. Det känns bra.
Till dess:
Överstrykningspenna
Kollegieblock
Kopp
Kaffe
Det ska nog gå bra, det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback