Nu ska jag först vara arg...

...Och när det gått över ska jag posta ett inlägg som jag skrev i Word när internet inte funkade (typ hela jävla dan). Fan.
Ni behöver verkligen inte läsa, för jag har blandat versaler och gemener (det hade varit roligare att skriva versaler och germaner men då hade ni väl trott att jag var helt obildad) hej vilt, som en annan fjortis och har skrivit helt osammanhängande och inte precis använt mig av det jag lärde mig på svenskan för hundra år sen.

Arg:
Jag är hungrig. Åt två mackor till lunch. H skulle träna, en timme trodde jag, tänkte därför att jag kunde börja med maten så kunde jag ringa honom så han kunde handla potatis på hemvägen för vi hade INGET hemma trots att vi har storhandlat nyss. Internet funkar inte då och då när det inte känner för det. Man är helt jävla handikappad när man pluggar och har planerat att göra massa grejer man måste ha internet till. Nu funkar det men vi måste ändå ringa Teliahelvete för att vi inte kan prata i telefon när modemet är i ikopplat. Jag är blind och har inte råd att köpa glasögon och inte linser heller för i helvete och HUR FAN TÄNKTE DOM! VARFÖR FÅR MAN INTE RABATT PÅ GLASÖGON HELA JÄVLA LIVET. DET ÄR INTE NÄR MAN ÄR LITEN OCH ÄNDÅ FÅR GLASÖGONEN AV SINA PÄRON SOM MAN BEHÖVER RABATT FRÅN LANDSTINGET eller var i helvete det är man får rabatt ifrån VARTANNAT(!) JÄVLA ÅR! DET ÄR FÖR I HELVETE NÄR MAN PLUGGAR! Och jag behöver gå till tandläkaren och HURIHELVETE TÄNKTE DOM jävlarna NÄR DOM FIXADE TANDVÅRDSGARANTIN SOM I PRINCIP BARA GÄLLER DOM SOM HAR PERFEKTA TÄNDER och inte såna som mig som kan borsta tänderna och flossa och käka flourtabletter hur mycket som helst och ändå få trettio hål VARJE JÄVLA ÅR, DET ÄR FÖRIHELVETE SÅNA SOM MIG SOM BEHÖVER DET!
Och nu kokar potatishelvetet äntligen och dom där jävla köttfärsbiffarna är snart färdiga och för övrigt blir vi kannibaler eftersom jag skalat av mig en bit av tummen i löken märkte jag nu, men inte då för då var jag arg och visste redan att jag skulle slinta när jag rev den där jävla löken för sånt händer alltid mig. Och nu skrek H "HELVETE!" från köket och nån jävla mutter till diskmaskinen som inte funkat på nån dag gick sönder och nu kommer den alltså verkligen inte att funka. Skit. Och en fin vän har blivit dumpad av sin man på ett shitty sätt och män är överlag skit (inte alla såklart men jag kan ju inte sitta här och skriva upp vilka som inte räknas dit, det skulle ju ta alldeles för lång tid), har jag märkt. Förutom H då. Och Sanna har åkt och nä, nu kan det nog inte bli sämre. Hunger gör mig till en galen typ och ja, nu är jag nog redo att gå och fixa färdigt maten, som jag hatar att laga, och sen äta och kanske bli normal igen. Och såsen skar sig. Och inga lingon har vi hemma heller. Och nu äter vi inte förrän 19.30 när man inte ska äta efter 18.00 när man vill gå ner i vikt, som jag ju vill. Jag började laga mat 17.30. Jag HATAR HATAR HATAR att laga mat och jag ska aldrig göra det igen. Amen.


Förlåt för detta jättedåligt skriva och helt politiskt inkorrekta inlägg (det där med att män är skit och så) men jag vara bara tvungen att skriva av mig. Tack.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pappas lilla flicka!
Han var på likadant humör när han kom hem.
Månen?
Älskar dig!
Alla dina olika humör är väl en tillgång vid livsutveckling, eller hur?
Puss!

2007-01-30 @ 20:05:29
Postat av: Kim

Varsågod!

2007-01-30 @ 20:18:47
Postat av: Kim

;)

2007-01-30 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback