Oh my god.

Det mest pinsamma som någonsin kommit från Falkenberg, förutom Stefan och Krister, hittar ni här.
Det är fruktansvärt, patetiskt och töntigt och förklaringen till varför alla "coola kids" i Falkenberg ser ut som pudelrockare straight from 80-talet.
Bam Margera presenterar deras video som är fylld av tuttbrudar i bikini.
My god. Nu skulle jag verkligen vilja leta upp klippet med Jimmy, förlåt "Lizzy Devine", när han söker Superstar (en misslyckad dokusåpa a la Fame Factory, fast hårdare) och inte kommer med och pekar finger åt kameran, haha.
Jag bara undrar hur, hur kan det gå så bra för dom?

För övrigt har jag pluggat, a lot. Trots biblioteksfrånvaro. Mycket imponerad av mig själv.
Hjälp, den här svengelskaanvändningen i bloggen börjar likna Victoria Silvstedts fejkade jagkanintepratasvenskalängrespråk. Måste sluta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA shit vilka töntar! Fattar dessutom inte riktigt hur en N.W.A. tröja passar in med deras hårt planerade image!(?) Ball!

2007-01-09 @ 15:44:12
Postat av: Ikkan

... det var från mig! ;-)

2007-01-09 @ 15:44:36
Postat av: Emma

Du, vi kan väl tala tyst om förr i världen?;)

2007-01-09 @ 21:16:39
Postat av: Emma igen

Programmet jimmy sökte hette till och med något så pinsamt som wannabe.

2007-01-09 @ 21:17:34
Postat av: Anonym

Inget får mig att känna så mycket o så bra som Grey's. Åh va bra det är.

Det handlar om överlevnad. :)

Postat av: Linnea.

Emma: haha! ja, förlåt. och hjälp, det var ju ännu pinsammare! :)

Ylva: Jag såg inte Greys igår, ska se reprisen, vi såg det där om tsunamin istället, vilket var dumt för jag kan inte se andra delen ikväll för jag måste sova tiiidigt. så jag skulle kollat greys... :þ

2007-01-10 @ 12:44:59
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Lizzy DeVine

Ojojoj.. Här var det upprört.. Se det så här. Det är fan på tiden att nått vettigt kom ifrån falkenberg.
Vains Of Jenna gör nått som många önskar dom gjorde.

Folk som känner mig vet vem jag e och vad jag står för. Jag älskar hur den kvinnliga varelsen ser ut. Stor, lite, tjock, smal.. Det spelar mig ingen roll.

Men att skriva skit om något utan att ha någon koll och bara dömma utav en video.

Mest besviken blir jag av att se att Emma skrivit kommentar.

Man kan ha feministiska åsikter utan att prata skit.

Rock on,

Lizzy DeVine

2007-02-18 @ 07:05:43
URL: http://www.lizzydevine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback