Tentamen.

Nu är det tentaplugg för hela slanten som gäller.
Hur kul är det egentligen en helg som denna?
Men som tur är kommer det ju fler helger.
Igenoigenoigenoigen.
Sara gick inte heller vidare.
Hur funkar det egentligen?
Vilka kommer vidare?
Vad är det för fel på juryn?
Vad är det för fel på oss?
Är det för att vi inte gått Fridhem?
Jävla Fridhemssekt.
Vad håller man på med egentligen?
Man kanske skulle plugga upp Matte B och skaffa sig en riktig utbildning och ett riktigt jobb?
Fuck riktiga utbildningar och riktiga jobb.
Jag vill hålla på med teater.
Punkt.
Slut. 

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Fortsätt kämpa Linnea! Finns inget som säger att man måste ha ett så kallat riktigt jobb. Det är enbart en påhittad norm som folk accepterar, som inte vågar tro på sina drömmar. Kämpa kämpa, peppa peppa.
Så.
Nu ska jag återgå till min riktiga utbildning och mitt tentapluggande...................................................................................................................................................................................suck.

Postat av: astrid

ja verkligen! fuck 'em!

2007-01-12 @ 20:57:09
URL: http://astrid.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback