Åter på Debban.

image312
This is why we drink beer- because of all the happy faces! Eller "Jag tror någon lagt något i min öl..."

I går var vi åter tillbaka på Debban med Malmös finest. Där såg vi några schyssta spelningar och Robban köpte en vinyl som jag fick bära omkring på hela kvällen i utbyte mot att han var sugardaddy. Så, när sugardaddyn väl skulle pay his debts visade det sig att lönen inte hade kommit än. Ett, två och tre och fler desperata försök att dra kortet resulterade i inget annat än en öl på tre besvikna gangstas and hoes eftersom cashen hade gått till vinylen i merchen. Hej, vad jag är internationell, märker jag. Anyways, så här glada var vi då:


Sofi bestämde sig dock tillslut för att även hon göra en:
 "Hej-kan-ni-dra-kortet-först-och-se-om-jag-har-råd-med-en-öl-jaha-hade-jag-det-kan-du-testa-om-jag-har-råd-
med-två-jaha-det-också-vad-bra-kan-du-kolla-om-jag-har-råd-med-tre-då-jaha-vad-bra-då-vill-jag-ha-det!"
Och så blev det Sofi som fått tillbaka stulna pengar på sitt konto som blev sugarmommy istället. Då blev vi så här glada:


Och sen lärde jag mig en dansk sång av AndraSofi och det passar ju bra eftersom jag fått jobb på Bilka.

Kommentarer
Postat av: -r

Det var fint men jag har bakfylla i mitt huvud och luktar avfall i munnen idag.

Postat av: Linnea.

herreminje mannen. klarar du mindre än jag? en så stor och stärk kärl som du?

2007-07-25 @ 17:24:47
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag gillar ölfejset väldigt mkt! Vilken glad öl! :)

2007-07-25 @ 18:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback