Discobilen!

image251

Igår när jag låg och försökte somna dundrade plötsligt Discobilen in på våran gata! Sviiiiinhög musik från stora högtalare på taket på någon slags ombyggd ambulans. Discoljus från den öppna bakluckan och sirener och någonslags megafon som dom gastade i. Den stannade först utanför Tempo, sen utanför Ölcaféet och sen Tempo igen. Helt klart det roligaste som hände igår. Gjorde mig ingenting att bli väckt av Discobilen, det var bara roligt. Det tyckte däremot inte Farbror Blå som snabbt kom till platsen för att konfiskera både discokula och musik och människor. Säkert.

För övrigt tror jag att jag fått desinfektionssprit i ögat för det svider. Jag kanske blir lite blind. Men jag är ju redan halvblind så det gör väl inte så mycket antar jag...

Kommentarer
Postat av: sofi

JAg vill också se discobilen!!! Avis!

2007-07-08 @ 15:52:37
Postat av: Frida

Och jag saknar dig! Hoppas livet leker i Malmö och att du inte regnat bort. Såg läskiga bilder från Skåne i tidningen igår. Usch, vad vatten. Här finns det raukar. Haha. hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback