Efterlysning.

Ok.
Det hela började natten mot söndagen.
Min bästa Fanny mötte en mans ögon på ett suddigt KB.
Han sprang rakt in i hennes hjärta.
Under många långa timmar såg de livet och kärleken tillsammans.
Sedan gick han.
Utan nummer.
Så:
En karl, vid namn Karl/Carl även kallad Kalle/Calle sökes av en ung förälskad tjugotvåårig kvinna vid namn Fanny.
Karl/Carl, Kalle/Calle var vid försvinnandet ungefär 1.90 lång med storlek 47 i skor och är enligt säkra källor mycket snygg, omtänksam, fin, underbar och helt otrolig.
Karl/Carl, eller Kalle/Calle är enligt egen uppgift född och uppvuxen i Malmö men bosatt i Stockholm sedan 4 år tillbaka. Han påstår sig vara 31 år gammal och säger sig arbeta med daaaata och "någonting med läkemedel".
Han har naturligt mörkblont hår, ett stort leende och vackra ögon.
Har du sett denna man, eller känner du eller någon annan i din närhet till honom, kontakta oss genast genom kommentarsfunktionen på bloggen.
Fanny ber att få efterlämna dessa enkla kärleksord efter sig:
De stunder i livet, njutbara sekunder av ren smärta.

image275
Fannys spot.

image276
My spot.

image277
Och resultatet.

Kommentarer
Postat av: Frida

Oj, vilken fin bild! Och jag önskar jag visste vem denna Carl var så att jag kunde hjälpa stackars Fanny. Suck, den kärleken, den kärleken. Nu ska jag gå och köpa polkagrisar. Hejhopp!

Postat av: Anonym

Finns bild på dig på min blogg! Haj! .y

2007-07-21 @ 17:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback