Familjen Taikons resa till balland.

Av 300 bilder har jag valt ut ungefär 30 stycken som får representera vår lilla roadtrip till Falkenberrrgs Kommun.
Klicka på bilderna för att se dom större. Do it.


Me and my bitches.


Balland!


På den här åkern skall Cowboy äga rum den 28 juli. Be there!


Yes! Jag får köra de ungefär 50 meterna ner till havet från min brors hus!


Min plats på jorden. Trossnäs.


Jag och Sebastian badar årets bästa bad i JÄTTEvågor och JÄTTEströmmar. Fast det syns inte just på den här bilden. Hur stora vågor och hur strömt det var alltså. Men om man tittar riktigt noga kan man se att vågorna håller på att stjäla mina bikinitrosor.


Me and my hoe Seb turistar i La Falkenberg.


En äkta Falkenbergsk Kebabpizza! I Barnsize. Med extra mycket sås! Som jag har längtat! Synd dock att jag bara orkade äta två bitar. Barnstorlek i La Falkenberg är inte att leka med. Det är därför alla är så tjocka. Det är därför man kan komma med kommentarer som: "Åh, det är så skönt att vara hemma i Falkenberg för man är så jävla mycket snyggare än alla andra!"


Arbetsförmedlingen och Systembolaget. Ändamålen helgar medlen. Eller var det tvärtom?


Chris! Och hans bästa fotopose. Och Cowboyarmbandet från förra året!


Fantastiskt fina och sprillans nya Elvira! Senaste tillskottet i umgängsekretsen.


Världens bästa mamma och jag.


Going, going, gone briljerade som alltid.


Fadren och modren.


Sen spelade Kultiration. De var också bra. Men lite suddiga. Av olika anledningar.


Fina Stina! Och jag! Såklart.


Stina och Seb väntar otåligt på att få gå till Brat(t).


Jag och en full indian. Som man tydligen INTE får skjuta på. Sad but true.


Hur Cowboy är jag då?


Jag och mitt bästa tillbehör.


Galna indianer och kobojsare.


Jag på annorlunda cykel.


Årets kanske bästa bild.Tagen av mig! Föreställandes flygande Pär "Jau keommer freån Seödra Säääändby!" Selander.


Vem har sagt att man inte kan ha kul i La Falkenberg en onsdagsnatt vid tre?


Allt man behöver är ett Linneat, ett Sebastiant, en smula alkohol och ett kamerat.


Förhållandevis pigg och fräsch dagen efter.


Åhh! Min gamla director Top Gun Jönsson! Hon sa:
"Jag trodde hon hade blivit diiiiiva, den här begåååvade människan!" om att jag bor i Malmö och inte kan vara med, vilket hon inte verkar vilja förstå, på sin bästa Stockholmsdialekt. Det kändes fint att höra. Man är en sucker för bekräftelse.


Sen blev det Ugglarp igen och där fanns det körsbär.


Och rabarber.


Sen blev det Max där jag käkade den kanske äckligaste burgaren genom tiderna. Jag hade ändå ganska höga tankar om Max. Men icke.


Sådärja. Över på rätt sida åsen igen.

Snipp snapp snut så var sagan slut.

Kommentarer
Postat av: sofia

Fin liten bildberättelse. :)

2007-07-22 @ 16:27:40
Postat av: Sofi

Det är faktiskt familjen Mijdema som är familjen Taikon om jag får be. Men bilderna var fina ändå! Ska bli finfint nästa helg! puss på dig!

2007-07-23 @ 12:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback