Idag...

... Var det ju det där om att prata igen. Vi tittade vi på Fear and Loathing in Las Vegas:
Jag: "Åh, jag älskar den här filmen!"
Sofia: "Va?! Älskar du en film? Har du lyckats titta på en hel film utan att prata?"
Jag: "Neeej, det är klart jag inte har. Den är ju jättelång."

... Repade vi med The Girl Choir inför spelningen imorrn. Vi kör en dans. Det blir kul:

(Om ni undrar vad jag har i huvudet så är det en slinghätta. Det är därför jag numera ser ut som nidbilden av en rysk kvinna.)

... Pratade vi om alkohol igen:
Sofia (till mig): "Dricker du öl?!"
Jag: "Ja, det är ju fredag. Nu får det vara slut på den här vita veckan." (Vi har ju "bara" druckit öl i tisdags och igår.)
Sofia: "Men. Har jag haft en vit vecka? (Fyra dagar) Ja, jävlar, det har jag! Ööööl!"

Imorrn...

... Drar jag och mitt skånska crew till La Falkenberg igen för Cowboyfestivalen. Och eftersom jag är en sjukt organiserad människa har jag lagt upp följande körschema:

Lördag.
Bil 1 (Vita faran) till Ugglarp från Malmö:
Jag (har fått äran att köra), Sofi, Henning, Fanny, Cenny.

Bil 2 (Sebs mammas bil) till Ugglarp från Malmö:
Sebastian, Erika, Sofia.

Från Ugglarp till Svenstorp, ca 4 km:
Kör två gånger mellan Ugglarp och Svenstorp och ställer sedan en av bilarna på Cowboy.

Från Svenstorp till Ugglarp:
Går. Om ösregn möjligtvis Taxi Falkenberg med sjukt hög framkörningsavgift. Hämtar bilen dagen efter.

Söndag.
Bil 1 ( Vita faran) till Malmö från Ugglarp:
Jag (så illa tvungen att köra), Fanny, Sofi, Daniel.

Bil 2 (Sebs mammas bil) till Malmö från Ugglarp:
Sebastian, Erika, Cenny, Sofia.

Förra året den här tiden innan Cowboy satt vi på min brors altan och grillade och drack vin och blev fulla. Dagen efter var det sjukt varmt och sommar och vi badade och cyklade till Cowboy och ja, det var sommar helt enkelt.
Nu är det... höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback