Men.

Men alltså.
När vi skulle söka C-kursen i Teatervetenskap i våras sa syon att: "Om ni funderar på att söka något annat också, så sätt det som första prioritet, för ni har platsgaranti på C-kursen." Nu står jag helt plötsligt som andrareserv på studera.nu. Hur kan jag stå som andrareserv?! Jag har för tusan VG på mina 40 första poäng.
Vad ska jag göra?
Och när jag kollade in litteraturlistan tidigare idag hade den ingenting med Teater att göra. Bara, bara Litteraturvetenskap. Jag läser för fan inte Litteraturvetenskap. Inget kunde intressera mig mindre.
Jag snor ett citat från kloka
Frida:

"Studera.nu är en skitsida som man inte kommer in på, förresten. Kära Högskoleverket. Digitalisera inte min framtid innan ni vet hur. Om jag inte kommer in på utbildningen jag sökt är det utan tvekan ert fel."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback