Sommaren som aldrig blev...

Inte fan klarar jag mig undan regnet ens när jag gav upp och köpte busskort...

Det perfekta soundtracket en regnig "sommar"dag:

  • Tom Waits- Misery Is the River of the World
  • 16 Horsepower- Ditch Digger
  • Beck- Nobody´s Fault But My Own
  • Philemon Arhtur and the Dung- Du är min enda vän
  • Bob Dylan- It´s All Over Now, Baby Blue
  • Buena Vista Social Club- Dos Gardenias
  • Leonard Cohen- Diamonds In the Mine
  • Cornelis Vreeswijk- Till Linnea Via Leonard Cohen (Hehe)
  • Kristoffer Åström & Hidden Truck- Years Since Yesterday
  • Nick Drake- Cello Song
  • Ray LaMontagne- Lesson Learned
  • Rise Against- Black Masks and Gasoline
  • Rosie Thomas- October
  • Ryan Adams- La Cienega Just Smiled
  • Björns Vänner- Åkrar Och Himmel
  • Heikki- Election Day

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra musiksmak, du har min käre vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback