Visa till Elin.

To: "Elin Andersson" <elin.andersson@*********.ie>
Cc:
Bcc:
Subject: Re: FW: Fw:

Ok.
Elin, jag älskar dig väldigt, väldigt mycket.
Men.
Skickar du ETT JÄVLA KEDJEBREV TILL så måste jag gå och hänga mig och olycka kommer att drabba DIG och ALLA dina vänner som du skickat detta mail till i SJU ÅR framöver!
Pusspuss.
Saknar dig.
Linnea.


Ok, alla Ni som läser. Feel free att kopiera och skicka detta mail mottagaren som Jag, smidigt och lätt, redan fyllt i. Allt för att göra det enklare för Er att hjälpa mig i den här frågan.

Kommentarer
Postat av: elin

eeeyyy, lamna inte ut min jobb mail e du snall!!!
hahaa. kolla myspace sa ser du varfor ja skicka det! det var ditt dtraff, foresten tyckte jag att dikten var fin! sa det sa! pusspuss darling

2007-07-03 @ 14:41:19
Postat av: Linnea.

Okej, fålåt. Ändrat. Synd though.

Postat av: elin

its okey!
jag tror jag maste skicka ett till dock... for o testa liksom,hehe!
puss daring!
synd att vi itne ses saa mkt nar ja kommer! but but

2007-07-04 @ 14:36:21
Postat av: Frida

Hahaha, det är alltså så man ska gå till väga... Tack för tipset!

2007-07-22 @ 00:15:15
URL: http://fridensliljor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback