Ståkkålm.

En underbar helg i Stockholm. Klicka för att se bilderna större:


Pågatåget till Stockholm, det var väl inte riktigt det vi väntade ossnär det stod X2000 på biljetten.


Hennings syster Terees med familj bodde underbart ljuvligt. Jag tog även mitt första dopp i sjön som skymtar i bakgrunden, som inte riktigt räknas,  för att:
1. Det var i en insjö.
2. Jag doppade inte huvudet (för att det var en insjö).


I Stockholm låg Kairo.


Danne, bestman, Therese, brud och Daniel brudgum. How lovely.


Daniels band Livelihood spelade. det var hur bra som helst. På den här bilden med Daniel sjungandes till Therese.


Såhär bra mådde Henning dagen efter. Och det blev knappast bättre av att sitta sex timmar på ett Intercity tåg till Malmö utan AC i kanske 100 grader. Nej, men 50 i alla fall.

Nu väntar jag på sällskap till beachen, Sofia är på väg och redo att gå medan jag bara suttit här och degat och trott att det skulle ta flera timmar för brudarna att göra sig redo. Plus att jag fick en tillsägelse av Erika:
"Alltså Linnea, vet du att ozonlagret är VÄLDIGT tunt just nu, du kan inte gå dit såhär tidigt, plus att du INTE TÅL SOLEN!" Jag tror att hon mest var sur för att jag ringde och väckte henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback