Tivär.

Jag hade sett fram mot att lägga upp Cowboyplanschen och flyers:en som en liten treat innan vi åker till Falkenberg. Men tyvärr är min personlige scanner upptagen med att skjutsa ett band fram och tillbaka till Debaser. I VitaFaran måhända? (Obs! Det är inte bilen på bilden som har skrivit brevet.) Jag tycker att det bandet borde ha råd med taxi eftersom dom kommit hit på turné från ett land långt borta och jag åtminstone känner igen en låt, vilket borde tyda på att dom är kända?
Nu måste jag packa.
Ikväll börjar världens bästa teveserie igen på fyran, som vi väntat i blindo.
Adieu.

Ps. Kan jag få lite pengar, snälla, från alla er företag som jag gjort reklam för med den här bloggen?

Kommentarer
Postat av: -r

Det var inte i Vita Faran. det var i en statoil hyrd van.
klumpiga bilar att köra dom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback