Blig ploblem. Dagens I-landsproblemsbloggen.

Just idag kan jag inte avgöra vilka skor jag ska ha på mig. Har ingen bra kjol, eller, jag har inga bra skor till kjol och ingen kjol med bra längd.
Igår begick jag det klassiska vårmisstaget när jag, för att kompensera att jag hade klänning, byltade på mig två halssjalar, vinterjacka, vinterskor samt lovikavantar. När jag kom ut för att stega vidare mot Södervärn upptäckte jag att det var minst 20 grader i solen (12 i skuggan) och folk gick runt i vårskor och utan jacka. Jag svettades som en kokt skinka. Och kände mig lite dum.
Idag tänkte jag alltså istället ha jeans och varm tröja men med vårjacka och vårskor. Jag kan bara inte avgöra om det är för kallt för vår(sommar)skor, alltså såna där där överdelen av foten liksom syns.
Det är sådana här saker jag funderar över på förmiddagarna istället för skola och Brecht.
Shallow, shallow me.

Kommentarer
Postat av: soFIA

vI e sånna allihopa.. :(

2007-03-27 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback