Comeback! (igen)

Jepp, så var man här igen. Blogg.se hade nämligen bestämt sig för att inte släppa in mig i bloggosfären ett tag. Men det är ordnat nu.

Läget är som följer: Ett konstant dåligt humör har infunnit sig eftersom en spricka rakt igenom framtanden bakom fasaden har dykt upp. Och det vet ju alla hur glad man blir av tandont. Not very. Dessutom blir man ju inte gladare av tanken på vad det kommer kosta att fixa. Femtielvatusen antagligen. Porslin veneer är ju inte att leka med. Man blir ju inte direkt jättemycket gladare heller av att höra att man har förstått att ungdomar undviker att gå till tandläkaren på grund av de höga kostnaderna, så därför ska man få hjälp med kostnader över tretusen kronor. Wow. Verkligen. Jag undrar bara vart de tretusen kronorna skall komma ifrån. Gudihimmelen?
Jag som hade tänkt köpa glasögon för den där tusenlappen extra jag får i månaden tack vare mitt nya kneg som sagotant. Delvis för att jag inte ser längre än typ en meter med de jag har nu och delvis för att bättre på min kulturtantsimage (då behöver man nämligen feta bågar i svart alternativt vinrött eller grönt).

Något att vara glad över är väl ändå att det är hela nio grader ute och att det är Top Model på teve ikväll. Hejaheja fulkultur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback