Efter.

Jag hatar känslan av att ligga efter.
Igår var jag på Fannys skola och var sminkmodell. Det var jättekul men innebar att jag missade en föreläsning. Det i sin tur har inneburit att jag inte har lånat en viktig bok som vi ska läsa i och att jag missar att vara med i en grupppresentation imorgon. Men, jag får i alla fall se presentationerna och slipper läsa pjäserna, woho.
I eftermiddag ska jag på en arbetsintervju. Det ska bli kul. Hoppas, hoppas att jag får sommarjobb här i Malmö.
Imorgon kommer känslan av att ligga efter att suddas ut. Eller, i alla fall efter helgen när jag hunnit läsa de där sidorna i den där boken. På engelska, suck.
Nu ska jag göra mig i ordning. Bättre sent än aldrig så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback