På torsdag är det ärtsoppa, på fredag är det fest, men lördagen är ändå den dag vi gillar mest.

Gillar, gillar, gillar allra mest!

Så knatar man hem från en vän eftersom cykeln gick sönder preciiis på slottsbron när jag skulle på intervjun för jobbet som jag redan har. Kommer på den fina idén att gå inom haket där mannen sitter på afterwork med sina kolleger för det kan ju vara trevligt att träffa och lära känna dom lite grann. Men icke.
Ingen får komma in i våran teachergroup för vi har det så bra här för vi gillar varandra så mycket och är såå tighta. Vi har ju fullt upp med att låtsas gilla varandra. Liksom. Och ingen respektive får någonsin ever följa med på personalfest. Nono. Vi är lika tighta och hemliga som en sekt.
Så Jag fick gå hem och vispa ihop mig en latte istället. Med kanel på toppen.
Inte illa det. Hade varit bra om den kunde svalna snart bara så att jag kan dricka den för snart ska jag och Fanny gå och shoppa loss på "The system".
Nu när jag äntligen frågat hur man gör espresso på vår espressomaskin (jag vet, det är helt sjukt att vi har en espressomaskin överhuvudtaget, men det är tack vare svärisarna) så kommer espressokaffet att ta slut såå snabbt.
Ikväll kommer FinaStina å ska söka musikhögskolan hela veckan.
Najsbajs.
Jag är omgiven med såå fina och kreativa människor.

Kommentarer
Postat av: Mikael

Fan. Jag vill också ha sådana svärföräldrar. Först tänkte jag satsa på att bli adopterad av dom...men det fastna dom inte riktigt på (vad konstigt). Sen tänkte jag att kankse skulle jag och Henning byta lag så jag iallafall får dom som svärisar, men så hann du före. Nu står jag här?! Livet är orättvist det vet ni allihopa.

Postat av: Sofia

hej pussis! jag e jættebakis.. blææ...kom o hjææælp..

2007-03-04 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback