Små saker som jag funderat på men inte kommit mig för att skriva ner.

I måndags morse när H:s väckarklocka ringde sa jag:
- Vad håller du på med?
Han svarade:
- Ähh, jag ska gå upp nu?
Väldigt förståndigt sa jag:
- Nähä, det ska du inte alls det älskling, för det är faktiskt lördag!
Och jag minns precis känslan av hur nöjd jag var med den påminnelsen. Tur då att H var så pass kurant att han inte accepterade mitt glädjande besked, vilket jag förmodligen hade gjort om jag var honom.

Just nu funderar jag på hur mycket mer mitt liv blir värt om jag köper den där skivan och den där filmen. Detta är alltså funderat på av en som i princip ALDRIG köper skivor eller filmer. Skivor på grund av anledning och filmer för att, tja, jag är inte så bra på att kolla på film helt enkelt. Kalla mig filmmarodör.
- Vem är det?
- Vad gör han?
-Åh! Så jävla onaturligt!
Jag kan aldrig se en film två gånger. Förutom om jag har glömt bort att jag sett den då. Det händer ganska ofta. Jag:
- Åh, den här verkar bra!
Och H:
- Men, den här har du ju sett förut?
- Nehej, det har jag inte alls det.
- (Alltmer förtvivlat) Meh, kommer du inte ihåg det? Vi såg den ju tillsammans?
- Nej, det har jag inte alls det. Men den var väldigt bra du.

Ajöken.
Och ja just det:
Magnus Betnér, I love You.
Passande på Internationella kvinnodagen också förresten.

Kommentarer
Postat av: Sofia

HAN E SNYGG O ROLIG! MMM, SÅNNA SKA DOM VA, MÆNNEN! ;)Grattis på dagen snæckan! :)

2007-03-08 @ 11:41:47
Postat av: Ikkan

ALL MAKT ÅT BETNÉR, VÅR BEFRIARE!!!
Go girls!

2007-03-08 @ 12:19:52
Postat av: Sofi

Grattis på dagen!

2007-03-08 @ 12:49:36
Postat av: Linnea.

grattis själva mina bejbs!

Postat av: P

Och ännu roligare blir det när filmen närmar sig slutet och man säger: -Jamen,den här har jag ju sett,det är nu blablabla händer,haha.Sånt händer mig också,ganska,väldigt många ggr.Och två ggr?.. har man sett den en gång är det ju inte kul att se samma sak igen ju ;)

2007-03-08 @ 17:15:24
URL: http://tezzla.blogg.se/
Postat av: Linnea.

tezzla: haha, precis!

2007-03-08 @ 21:14:44
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback