Snö, regn och jobb duggar tätt.

Har blivit erbjuden två eller tre jobb nu. Lite problematiskt i och med att jag inte riktigt är säker på om jag tackade ja till ett. Det vore jobbigt eftersom jag tackade ja till ett igår. Säkert är i alla fall att det blir en Malmösommar för Bergström jr detta år. Stackars mamma och pappa.
Även denna morgon har varit produktiv eftersom jag och Fanny har varit på promenad och köpt fondväggsfärg till henne. Fondvägg är det nya svart. (Egentligen är det väl ganska... -90?) På Silvan räckte 2.5 liter till 20 m2 till skillnad från ÖB där vi köpte våran färg, 4 liter till 10 m2. Haha, skrattretande.
När vi gick hem började det snöa(!) och regna och när jag kom hem igen hade  mitt yttre regnat bort.
Det enda jag inte har varit så effektiv med är väl skolarbetet egentligen. Jag har inte läst något av kurslitteraturen den här delkursen förutom Baal då. Det beror väl egentligen mest på två orsaker, den första är att jag är så fantastiskt ointresserad av Brecht (´s pjäser främst) och det andra är väl att allt är i princip omöjligt att få tag i. No more VG för min del verkar det som.
Nu ska jag steka nyttig lunch.
Lax mit den quinoa und blomkålen.

Kommentarer
Postat av: sofia

jag kan ta en av jobben off your hands!?

PUSS

2007-03-21 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback