Ajajajajajaj.

Hehe. Det här tycker jag är humor. Det kan dom ha. Idioterna. Puckon.
Igår var jag på Debaser med mestadels fulla hiphopkids. Än så länge:
KB -Debaser: 1-0
Hur mycket rockklubb är det att dessutom bara spela hiphop?
Ajdonobutajdontinkitsrockenroll.
Dessutom var det några svettiga låtsasrockkillar som betedde sig som tre år där och var... tja, töntiga.
Men tiden innan, hemma hos damerna, med massa piña coladas var mycket trevlig.
Idag har jag väldigt, väldigt ont i halsen.
H har köpt Strepsils fastän han egentligen inte hade råd. Det kallar jag kärlek.
Nu måste jag plugga, egentligen. Men eftersom jag inte kan äta min peppchoklad (ont i halsen) kan jag inte ta mig för att komma igång.
Sanna skulle varit här för en timme sen. Det är väldigt svårt att planera sitt liv (typ: Måste jag vara hemma, kan jag gå och handla?) När någon som inte har en mobil säger en tid och menar en heeelt annan.

Un papaya coconut.

Kommentarer
Postat av: elin

ahh pussa o krama pa sanna fran mig!
tack for sms igar, hade inga peningar pa telefonen. hur var rosie thomas? hon e ju inte hip hop alls :)
hm idas casey o hans band ska spela ikvall sa ja ska o kolla pa det, ja kan se om du e ute innan ja gar. annars far vi forsoka klamma in det i helgen. puss darling

2007-05-17 @ 14:39:03
Postat av: SOfia

tack för igår darling! O inte var det najs pga de töntiga killarna! Fast lite kul var det ju pga dom. Man kunde skratta åt dom! PUSS! ps. Ni missade förresten att Rosie kom sen, det kan ni ju säga till ELin.. hehehe... ;)

2007-05-17 @ 19:02:02
Postat av: Linnea.

elin: nä, vi träffade ju tyvärr inte henne.
sofia: gött mos.

2007-05-18 @ 11:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback