Betraktelser av ett liv.

Jag tog tag i mig själv och gick ner på gården och pratade med kidsen om vikten av att vara snäll mot djur och att djur mår allra bäst om man låter dom vara. Stod inte längre ut med att höra deras försök att döda duvorna och vara tjurkärringen som skriker från balkongen. Fick dom att lova att om några andra barn någon gång var dumma mot djuren så skulle dom säga till dom. Sen fick jag ett "Jag gillar dig!" Jag vet inte, men på något sätt så går jag trots mitt förakt mot barn alltid hem hos dom. Eller så är dom bara några små inställsamma jävlar. Eller så är det med dom som med katter att det blir mer sport att få kattahatarna att gilla en. Om man är katt då.

På tal om katter har jag börjat prata och diskutera saker alldeles ohälsosamt mycket med mina katter.

Nu har jag hetsätit en påse AKO mintchoklad. Nu känner jag att jag kanske är redo att ta itu med uppsatsen. Kanske. I alla fall till klockan åtta då det är "Tack gode gud" och klockan nio då det är "Greys"! Wiho. Får inte glömma att spela in "Top Model" denna gången. Får inte glömma att spela in "Top Model" denna gången. Får inte glömma att spela in...

Kommentarer
Postat av: astrid

shit pommes om inte detta grey's blir ett nytt favoritavsnitt. jag glömde i alla fall hur man andades för ett bra tag..

Postat av: Linnea.

shit, jag tyckte det var ett asjobbigt avsnitt. helt galet ju! inget kul, bara jobbigt.

2007-05-10 @ 09:14:22
URL: http://philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback