Buhuuuu.

Det värker i ögon, öron, hals, kropp.
Igenproppad av snor i hela huvudet.
Kan känna att jag stinker vitlök från gårdagens tzatzikiöverdos. Det är i alla fall mer än vad jag kände igår. Då var det inga smaker what so ever. Trots det åt vi fantastiskt god bananchokladpaj. Jag vet av erfarenhet att den var god.
Nu vill jag bli frisk så att jag kan hänga med på Sofis 25-årsfest ikväll. Det ser inte lovande ut dock. Om jag jämför mig med ett modem, och nu har jag ingen aning om vad jag pratar om längre, så kan jag nog inte ta emot/skicka mer än kanske 3 MB i sekunden. Funkar den jämförelsen? Var den helt fel? Inte vet jag. Som sagt går det inte jättefort idag.
Nej. Nu vill jag ha godis. Det kan jag inte få, för vi är utfattiga.

Buhu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback