Mission accomplished.

Den är klar! Den är klar!
Uppsatsen är klar sånär som på Käll- och litteraturförteckning, plus att jag ska fixa till fotnoterna. Fem dagar kvar till inlämning. Heaven, I´m in heaven!
Tänk vad glad jag hade varit om jag hade varit frisk.
Då hade jag nog gått ut och firat med en öl fastän jag inte har råd.
Istället blir det att fira hemma med snorpapper och nässpray.
Nu är jag mest glad för att jag vet att jag hade varit glad om jag hade varit frisk.
Nu ska jag gå ut ur min lilla krypta och förhoppningsvis bli serverad mat av Sanna och Henning.
Hoppas, hoppas att Sanna köpte något man kan baka något gott av.
Typ chokladkaka eller chokladbananpaj.
När jag tänker efter är det ju helt jävla fantastiskt att jag är klar!
Det betyder ju faktiskt att jag inte har någonting som tynger mig på jättelänge.
Det skulle väl vara att jag jobbar på midsommar då. Vilket suger.
Men skit i det nu.
Nu ska jag bli frisk så jag kan gå på Sofis 25-årsfest och vara fabunker imorrn.

Hasta luego.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, va härligt! Grattis! :)
Jag ska också jobba midsommar. Alldeles självvalt dock.
Kram!

2007-05-19 @ 05:07:57
Postat av: Anonym

Oj. Från mig var det! .y

2007-05-19 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback