Oh horror.

Dagens födointag:
1 ipren
1 port grahamsgröt
1 kopp te
1 ipren
1 alvedon
1 st shot bestående av varm rom 4 cl, 1 tsk honung plus en pressad vitlöksklyfta
2 koppar kaffe
1 strepsils
1 ipren
1 alvedon
1 kopp te
1 bromhexin
samt ganska många glas vatten löpande under dagen.

Nu är klockan 18.10 och det där ser ju knappast särskilt nyttigt eller stabilt ut. Sanna och Henning är i alla fall ute och handlar mat så jag hoppas att jag blir bjuden på en goood middag efter det där varma badet som jag ska ta nu. Jag har efterfrågat potatis och de som känner mig vet att det inte händer särskilt ofta. Om jag gör det är det i form av potatisgratäng (som vi åt igår) eller pressad potatis. Idag blir det i form av ugnshalvor.
Jag hoppas att det blir en bra grund för att sticka iväg och spela frisk. Kan man spela teater med 40 graders feber kan man väl för tusan spela frisk med bara lite feber?

Prosit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback