På jobbet.

På mitt jobb finns det sköldpaddor i vallgraven.
Det finns även människor, pirayor, sengångare, skelett, spöken, näsapa, fladdermöss, spindelkrabba, hummer, mat, tavlor, diverse uppstoppade djur, barn (inte uppstoppade), historia, kanoner, trappor, kyla, änder och andbarn och personal.
Idag fanns det även en kulturminister där. Jag visste inte hur hon såg ut och jag tycker det hade varit roligare med Paggan. Jag kanske skulle passat på att ge henne en spökrunda?
Man lär sig mycket på mitt jobb.

Nu har jag druckit både kaffe och Redbull vilket betyder att jag kommer jobba på som en speedad kanin, det behövs eftersom jag har kört fast i uppsatsen. Kanske ska spela lite Snake först på spel.nu för att samla tankarna?

Adieu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

NEEJ, det är ju fest ikväll, då kan jag ju inte kolla Greys!! Kommer bli så off ifall det händer nått jobbigt (hmm.. kan det ha gått för långt? :) ), så jag kollar på det på söndag istället! Smsar antagligen då. :)
Om du vill ta en miniuppsatspaus (detta är antagligen inte lika tidskrävande som spel.nu :) ):
http://www.hallmark.com/webapp/wcs/stores/servlet/ecard|10001|10051|145192|-102001;11443;-102034;92054||P1R6S|ecards
http://www.hallmark.com/webapp/wcs/stores/servlet/ecard|10001|10051|738352|-102001;11443;-102034;92054||P1R1S|ecards
(tryck på en blomma till höger först, sen på samma fast till vänster).
punkt jag

2007-05-16 @ 12:47:53
Postat av: Frida

Det enda jag vet om kulturministern är att hon har hörapparat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback