Pausunderhållning. (Paus? Från vad?)

Avdelningen "Hallandshumor".

"Två gubbar som heter Berg pratar med varandra:
- Ser du falken Berg?
- Var Berg?"

Ett skämt som på mellanstadiet var nästan lika fascinerande som lutande tornet i Pisa.



Bonusmaterial: När jag sökte på stavningen på "fascinerande" hittade jag Fegens egen hemsida med fantastisk slogan.
Fascinerande Fegen.
Jag undrar vad som är så fascinerande med Fegen, men det är i alla fall lite mer finurligt än "Falkenberg - hästkommunen".

Kommentarer
Postat av: Mikael

Var det bar jag som tyckte det var lite småkul att den där gigantiska reklamgrejen där det stod "Falkenberg - Hästkommun" hängde precis vid McDonalds? Det kanske den gör fortfarande...

Släpp hästarna fria!

Postat av: Anonym

BÄÄÄÄÄÄSTA LINNEA!!!! SÅ snäll du är! Helt sjukt, har jagat skorna i skåne, halland, gbg, stockholm, kalmar, shit. Mobilia liksom. :)

Ska till Ge-Kås imon, vill du ha nått? Vi får ju i vilket fall ha en överlämningsträff, så why not med lite Ge-Kås kassar också?

Nu småddi. Haj! .y

2007-05-08 @ 21:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback