Sista april och Första maj.

Nujäklariminlåda vilken tid det har tagit att ladda upp alla dessa bilderna. Klicka för att se större. Enjoy!


Först tåget till Lund igår på Valborg. Jag och Fanny. Vi råkade se vissa likheter med en viss Bree van De Kamp.


Jag är nöjd över att ha kommit till Lund.


Fanny och Frida är också nöjda. Fina fräscha flickor, får F-müsli till frukost...


Såhär nöjda är Frida, Jon och Fanny över att ha fått gå på Bajamaja.


Det var roligt att träffa massa gamla Falkenbergare, här är Jocke. Jon och Fanny i bakgrunden.


Ylva och Padde kom också!


Frida och Elin har det fiiiint.


Vi också.


Öl och Mintu. The best a man can get. Cenny är nöjd.


Även Astrid är nöjd.


Jag och Nicke, long time no see.

Här emellan åkte jag och Fanny med Ylva och Padde till Malmö igen, köpte mat och jag sov och sen var vi på det igen. Vi var på en verkligen superhäftig show på tallriken i Pildammsparken, det var heeelt fantastiskt och obeskrivbart. Mäktigt var ordet. Sen spelade Svenska Akademien men man hörde inget så vi gick hem igen. Där tog den sedvanliga Singstaren vid, vilket tyvärr inte uppskattades av samtliga församlingsmedlemmar, som istället begav sig hem till Lund igen, förlåt Y o P! Y ska dessutom ha en eloge som stod ut med alla fulla människor hela dagen/kvällen/natten. Sedan skön allsång i vanlig ordning, samt diverse annat spektakel.


Till exempel Sebastians och Hennings High Heel Competition. Sebastian utklassade Henning ganska mycket men jag vet att H kan bättre!


Erika och Henning, de två kanske mest skönsjungande personerna in da vörld.


Sebastian och Fanny kom på hur roligt man kan ha det med en säckakärra.

Imorse gjorde vi så vår samhälleliga plikt och gav oss ut på gator och torg för att demonstrera, vi var trötta men det var en mycket trevlig tillställning och upppiggande (eller tröttande?) promenad.


Andreas framför "Arbetes ära", tror jag den heter?


Trött men glad.


Det var mycket folk.


Kastanjen blommar.


Elin och Tove hade verkligen tänkt på att matcha flaggorna.


Man vill ju inte vara sämre, mitt hår matchar också ganska bra.


Ikväll har det bjudits på sushi hemma hos systrarna Lindman. Här Henning, Fanny med pinnar i ansiktet, Tove, Elin och Daniel.


Henning har en snygg flickvän.

Pust. Det var denna helgen det. Eller helg och helg, början av vecka rättare sagt, men även helgen innan var fylld av... alkohol. Nu ska jag ta det lugnt i några veckor och låta min lever återhämta sig. Note to self: Samt börja skriva uppsats.
Tack och hej liverpaste! Så länge.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Alltså, SHIT vad ni verkligen blir hon den där desperata hemmafrun i kombination! COOOOLT!

Postat av: Anonym

Jag glömde nästan bort att kolla här bara för MySpace. Säger ju att MySpace är dåligt.
Haha, jag har absolut inget emot Singstar, Fanny är bra kul att kolla på när hon är i sitt esse (ni andra står lite för mycket still). :) (Men självklart vinner du ALLTID, såklart. :) ) Padde var däremot rätt svårflörtad, men så hade ju han o Johnlike Jocke (hehee) suttit o dissat Singstar tidigare på dan så det skulle varit dumt att ge efter redan samma kväll. :) O vet du, jag har faktiskt varit med o sjungt, senast förra gången jag var hos dig tror jag. Jag o Jeppsson (som dock var tyst)! Nästa gång, såvida jag inte dragit med några av mina vänner o på det villkor att ni är väldigt fulla- DÅ ska jag sjunga! :)

Jag ska köpa te för lite mer än 100 kr hektot. Kan man köpa ett hekto? Jag vill bara smaka.

Imon kommer jag till Malmö. Ska äta grekiskt med Jeppsson.

Du o Henning är bäst! O det är så grymt härligt att jag alltid känner så, varje gång jag träffar er. Ni är mitt hopp i kärlek!

Kram o haj o tack för senast- det var helt perfekt!
Ikväll är Greys! Så himla bäst!

2007-05-02 @ 19:14:34
Postat av: Linnea.

haha. ååå, vad fin du är ylva!

2007-05-02 @ 21:18:36
URL: http://philinea.blogg.se
Postat av: Elin

Jag kan förstora korten! Bree Van der Kamp eller va fasen hon heter är som korten av er lagda på varann (heter det dubbelexponering?) Helt galet bra blogg, här kommer jag vara och läsa ofta... Hälsningar från (den ganska nyblivna) 08:an...

2007-05-03 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback