Skicka.

Efter mycket om och men har jag nu klickat på den ångestfyllda knappen "skicka" och skickat iväg en (tydligen) alldeles för lång uppsats.

Plats för diverse svordomar och könsord.

Igår fick jag mycket bra feedback från den enda personen (H:s bror D) som har kunnat och velat ta sig tid att titta igenom uppsatsen. Tyvärr kom den briljanta idén en vecka för sent så jag kunde bara använda mig av några småkorrigeringar. Men det var hjälpsamt och bra inför opponeringen ändå.
Nu fick jag alldeles precis veta av F att man skulle räkna tecken inklusive blanksteg OCH fotnoter. Från att ha varit på 29 000 rimliga tecken, i och för sig utan källförteckningen, (uppsatsen skulle vara mellan 25- och 30 000 tecken) gick min uppsats helt plötsligt upp till 35 000 tecken. I panik kollade jag upp hur många procent mer eller mindre som var OK och det var 10. Alltså 3000 tecken. Jag har skrivit 5000 tecken för mycket varav 2000 av dom waaaahaaay för mycket. Och det kommer jag få skit för.
Nu blev jag helt plötsligt mycket, MYCKET mindre nöjd.

Crap.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du skall vara nöjd. Den var bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback