Som dagg och honung är din ljuva mun...

Nu har vi varit och avnjutit en helt fantastisk (i vanlig ordning) föreställning med 123 Schtunk.
Efteråt hälsade jag och Martin på Lasse Beischer och de andra. Han tyckte det var roligt att vi skrev om dom och ville att vi skulle skicka uppsatserna när vi är klara. Hjälp.
Nu är det bara 9 000 tecken kvar till minimigränsen. Yes. Men hjälp. Vad ska jag fylla dom sidorna med? Nej, bara lugn, jag vet.
Idag fyller allrakäraste Sofi år! Grattis! Imorrn har allrakäraste Sofia namnsdag. Grattis! (Borde inte Sofi också ha namnsdag då? Grattis, igen, i såna fall.)

Fanfar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTTIS PÅ NAMNSDAGEN I EFTERSKOTT! :) Kommer till malmö imorgon nångång efter middagen tror jag bestämt. FÅr se hur landet ligger då! Ringer imrgon! I promise! PUSS!

2007-05-15 @ 00:25:41
Postat av: Sofi

Tackar för grattiset! Jag anser att jag har namnsdag idag men det står inte med i almenackan... så jag vet inte m det gills... Vi ses i kväll sötnos! tror vi är i malmö vid 20 tden!

puss

2007-05-15 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback