Suck.

Jag tycker att det är tråkigt att gång på gång skriva om hur jobbigt/roligt det är att skriva uppsats, men det är vad som händer i mitt liv just nu och jag kände att det var på sin plats med en liten uppdatering.
Idag hade jag handledning och det var mer frustrerande än inspirerande eftersom jag inte fick visa och fråga om det jag hade skrivit var okej, utan istället formulerade vi en helt ny frågeställning och just nu känns det inte så roligt att skriva om hela "Inledning och syfte" en tredje(!) gång.
Jag hade mycket hellre börjat skriva på själva uppsatsen men nu satte det käppar i hjulet och jag tappade inspirationen totalt. Suck.
Nu ska jag gå å bläddra i Commedia dell´arteboken jag fick låna av S. Eller måla.
Eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback