Yes!

Än en gång har jag fått ny skjuss in i uppsatsskrivandet.
När jag öppnade mailen var där ett rykande färskt mail med svar på frågorna som jag hade skickat till Morgan Alling. Alla är så snälla och hjälpsamma, det gör mig glad. Jag fick även lite nya uppslag.
Nu blev jag inspirerad igen och jag har bara ett intervjuoffer kvar innan jag kan börja skriva på riktigt!
Det är sånt som piggar upp en söndagkväll.
Nu mår jag illa för jag har ätit mer än ett halvt paket citronfromage. Jag åt inte paketet alltså utan den var färdigvispad med mjölk och kyld och god men illamåendegörande.
Nu ska jag umgås med min kär (karl på halländska, for your notice).
Tjipp och hajk!

Kommentarer
Postat av: Frida

Man pluggar inte när det är helg. Skärp dig.

Postat av: Linnea.

haha, ok, jag pluggade inte, jag bara läste mailet! :)

2007-05-07 @ 09:45:44
URL: http://philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback