Högst befogat gnäll.

Sammanfattning av dåliga saker den här veckan:
  • Inbrott. No further explanations.
  • Glömt bort att lämna utdrag ur belastningsregistret till jobbet.
  • Vilket i sin tur gör att jag inte är välkommen på jobbet förrän jag lämnat in det.
  • Vilket kommer att ta två veckor eftersom handläggningstiden är så lång tid och det absolut inte gick att få tidigare på något sätt what so ever.
  • Vilket i sin tur gör att jag inte kommer att uttnyttja det där svindyra pendlarkortet som jag fyllde på idag och som går mellan Lund och Köpenhamn på två veckor. Nu måste jag okynnesåka till Köpenhamn bara för att slippa känna att det är helt bortkastade pengar. Men jag hoppas att det medför att fest i Köpenhamn med Bilkafolk blir av imorrn, samt fika/öl med ditflyttade kusinen, samt åka dit med Sofi och Sofia baraföratt.
  • Det är fredag och alla andra har något att göra utom jag som till och med har köpt en flaska vin på Systemet där jag inte varit sen augusti och det var ju rena rama rånet. Så:
  • Linnea + flaska vin + fredag kväll = tragiskt. Så tragiskt att jag antagligen sparar vinflarran tills imorrn istället och ägnar den här tragiska fredagkvällen åt typ... teve och playstation. Du och jag, Tony Hawk.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men alltså, TONY HAWK! What a man! Tv-spel går fan inte av för hackor.

Postat av: Linnea.

I know! Men det blev fest och vinflarran istället. Pallade inte sitta hemma och dö av tristess. :)

2007-11-10 @ 11:16:01
URL: http://www.philinea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback