Inbrott.

Så sjukt.
Jag och Sofi kom hem hit vid tio i tolv i förmiddags efter att ha varit på stan och när jag satte i nyckeln i låset flög det ut två personer ur vår lägenhet. Dom knuffade undan mig och sprang och jag sprang efter och så var dom borta på två sekunder. Och datorn stod prydligt ihoppackad med sladdarna bredvid i Ikeakassar som dom hade hämtat från våran garderob och lagt en av mina klänningar över och en av skärmarna stod på golvet bredvid.
Så jävla sjukt.
Hennings kamera, Hennings iPod, några hundralappar och mina guldsmycken borta.
Men inte datorn med miljarders bilder och all musik och alla uppsatser och privata anteckningar. Thank god. Sån jävla tur att vi kom hem precis då. Sån jävla tur att Sofi var med.
Så jävla, jävla sjukt.
Tänk OM vi hade gått och fikat istället för att gå hem. Tänk OM jag hade legat och sovit. Tänk OM dom hade fått med sig datorn. Tänk OM jag hade kommit hem själv. Tänk OM det var jag som glömde låsa? (Vilket ju i och för sig är helt omöjligt eftersom jag har OCD.)
Så jävla sjukt.
Jag skulle ju plugga...



Kommentarer
Postat av: Frida

MEN GUUUD! SHIT! Hur mår du?!

Postat av: Linnea.

skit.
det blev inte så mycket pluggande.
men det som känns jävligast är att de har varit INNE i VÅR lägenhet. så jävla intergritetskränkande!
man känner sig lite misshandlad och våldtagen på samma gång.

2007-11-07 @ 16:08:36
URL: http://www.philinea.blogg.se
Postat av: Anonym

Tänk INTE om. Det är bland det sämsta man kan göra. Förstår precis hur det känns, min bil blev stulen o jag kände mig så sjukt kränkt. Som tur var var det personligaste som fanns i bilen några kvitton, men känslan av jävla övergrepp infann sig ändå. Vem FAN tar sig RÄTT att röra MINA grejer.
Sicka jävla as. O så alla dessa "om". Om jag ställt bilen nån annanstans, om jag hade tagit bilen istället för tåget, om jag hade haft rattlås. Fuck om- det finns ändå inte.

Jävla as, de ska fan inte röra eran lägenhet. Fyfan. Förpestar världen. .y

2007-11-07 @ 16:21:53
Postat av: Bibbi

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-07 @ 20:36:48
Postat av: -r

Jag ska redigera den stilmallen jag valt så det blir snyggare men jag blev förkyld och orkade inte. Får bli en annan dag.
Jag jobbar kväll på Söndag.

2007-11-07 @ 21:50:06
URL: http://megalodon.blogg.se
Postat av: erika

jamen fy faan, händer sånt på riktigt??!!

2007-11-08 @ 23:04:43
URL: http://erikapik.blogg.se
Postat av: Anki

helt sick det här du!
fii fännn!

2007-11-09 @ 07:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback