Ja. Nej men. Jaha. Menne...

Så släpar man sig upp klockan sju efter en helvetesnatt med halsont och allt vad det innebär.
Så äter man frukost och duschar och klär på sig och ska precis till att gå ut genom dörren för att ta bussen till Lund när man får ett sms om att seminariet är inställt.
Klockanjättetidigtpåmorgonenochjagbrukarinteallsvarauppesåhärtidigtheltfrivilligt.
Så vad gör man? Går och lägger sig igen? Pluggar?
Nej.
Man gör en skitbra låtlista och sitter här och glider runt istället. Men jag ska plugga, jag lovar. Jag ska bara. Man kan ju faktiskt inte plugga till en låtlista som man tycker är skitbra. Man kan typ bara plugga till Buena Vista Social Club.
Hittills, the friday morning playlist:
Loke- Dialog Mellan Älskande
The Cure- Friday I´m In Love
Counting Crows- Angels Of The Silences
Björns Vänner- Åkrar Och Himmel
The Facer- King Of Expectations
Counting Crows- Raining In Baltimore
Räfven- Polska till 7:an
Jens Lekman- You Are The Light
Scissor Sisters- I Can´t Decide
Doktor Kosmos- Rymdemannen
Kaizers Orchestra- Ompa Til Du Dør
Björns Vänner- I Min Lägenhet
Jefferson Airplane- White Rabbit

Vänta... Är det julstämning jag känner?
image438

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har för mig att du var sån som älskade julen. Är du inte det?

2007-11-16 @ 11:42:11
Postat av: .y

Hmm.. Skrev i emailfältet istället, kanske syns för dig även om det inte syns här? Jaja, det var jag som skrev det nedanför iaf!

Postat av: Anonym

Eller. Ovanför blev det visst. Tjötjöt.

2007-11-16 @ 11:44:40
Postat av: Anonym

Fast nu är det ju både ovanför o nedanför. HAHA jag är trött som ett as.

2007-11-16 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback