Jag är smal.

Bra saker:
  • Jag är smal.
  • Jag är blek.
  • Jag har grrrrröngröna ögon.
  • Fritiof skickar Carl Johan Vallgrenlåtar till mig med jämna mellanrum. Först var det Linnea, när kommer du tillbaka. Sen var det Hösten har kommit. Igår skickade hon Rumba för positivt tänkande.
  • Om jag säger att jag vill ha frallor och Coca-Cola till frukost, har jag en pojkvän som springer ut och köper det. Direkt.
  • Om man går och lägger sig med kläder, jacka, mössa, linser och skor på sig är man redo att möta dagen i samma ögonblick som man slår upp ögonen.
  • Jag har världens bästa vänner. I do as I please as long as I´m set and my crew is at ease. Liksom.
  • Jag tycker att alla är dummaihuvet utom jag.
Dåliga saker:
  • Fast egentligen är det nog jag som är dumihuvet.
  • Jag är självdestruktiv (fast inte med flit). Jag äter och sover inte. Två ganska primära behov som måste tillfredsställas för att man skall fungera. Jag kan tvinga mig att äta, men jag kan inte tvinga mig att sova. Det är nästan det värsta.
  • Jag krånglar till det för mig själv utan att överhuvudtaget tänka på konsekvenserna.
  • Jag gillar att krångla till det för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback