Jag undrar som flundran om gäddan är en fisk?

...I så fall är den för stor för att va frisk!


Jag undrar vad jag tänkte när jag köpte min vinterjacka förra året? Tänkte jag:
- Ah! Rutigt! Det är punk!
- Ah! Rutigt! Det är snyggt!
- Ah! Stor som ett tält! Det är praktiskt när jag ska ut och sova över i skogen!
Jag undrar vad som finns utanför universum om universum är krökt runt sig själv och vad ingenting är om ingenting finns utanför universum som det ju gör eftersom universum expanderar?
Jag undrar varför man vill "se" tvätten när den är i tvättmaskinen men inte när den är i torktumlaren?
Jag undrar hur en induktionshäll fungerar, fastän jag vet på ett ungefär kan jag liksom inte förstå det.
Jag undrar vad idioterna tänkte som bosatte sig här för några tusen år sen?
Jag undrar varför scenskoleproven är på vintern när ambitionen är som minst?
Jag undrar om man förtränger att det är så här kallt i sex månader, varje år?
Jag undrar varför jag sitter här och skriver när jag borde läsa Theory/Theatre an introduction i två timmar som jag hade bestämt?

Svar på samtliga frågor erhålles snarast i kommentarsfunktionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback