Samtal med nybliven fyraåring.

Ringde för att gratta brorsdotter Lina som fyller fyra idag.

Signaler.
Lina: ...
Jag: Hej! Jag må hon leva osv... Grattis på födelsedagen!
Lina: Fyyyyyra.
Jag: Ja, vilken stor flicka du har blivit nu!
Lina: Jag är sjuk faktiskt.
Jag: Jahaa, ojdå! Vad synd om dig. Har du fått något fint?
Lina: En häst. Och en väska som hästen kan sova i.
Jag: Oj, en häst! Vad heter hästen?
Lina: ... Bergström!
Jag: Bergström! Vad fint!
Lina: Jag har inte bara fått ett present. Jag har fått många!
Jag: Wow! Ska ni äta tårta?
Lina: Tårta, nudlar och pannkakor!
Jag: Haha, oj, vad gott!
Lina: ÅH! Nu vill jag inte prata mer!
Jag: Vill du inte prata mer?
Lina: ÅH! Jag får så ont i armen!
Jag: Får du ont i armen av att prata?
Lina: Åh, jag får så ont i armen, nu vill jag inte prata mer.
Jag: Eh, ok, hej då!
Lina: ...

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Jaa...det var äckligt likt...!

2007-11-10 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback