Skärpning!

Imorrn är det måndag igen. Måndagar står alltid för omstart. Ambitionen är alltid att man ska ta tag i saker. "Imorgon ska jag göra allt det där jag inte gjort som måste göras." Det fungerar liksom inte på onsdagar eller någon annan veckodag. På måndagar ska man. Och sen gör man det aldrig.
Imorrn ska jag rycka upp mig. Jag ska plugga. Jag ska repa. Jag SKA göra det. Men framförallt ska jag bli lika ball och svalt avslappnad som när jag var 15:

image437
(Jag vet att det är konstruerade minnen och förhoppningar men man kan väl i alla fall få låtsas?)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, du känner inte mig, men en fråga bara: du skrev i ett annat inlägg att "Det har öppnat en ny optiker med dritanes billiga glasögon. Dit ska jag." Jag antar att det är i Malmö eller någonstans i närheten? Var ligger detta ställe? :) Tack på förhand! Och tack för en bra blogg, förstås.

2007-11-12 @ 06:03:00
Postat av: Linnea.

Hejhej!
Den ligger i Malmö på Triangelen. :)
Och tack för komplimangen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback